Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~grzedzic | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany05.02.2005 @11:47:07 ostatnio na stronie23.03.2011 @12:30:33

a ja tutaj zrobię taką małą reklamę mojego najlepszego Ziomka:http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=Nazuro
POLECAM!

LUBIE PIZZE :D...robić i jeść :D
STAN AKTUALNY:

<b>MOTTO moje: HAVE NO POWER IN YOUR COCK, YOU WILL FIND IT IN PUNK ROCK!</b>

kontakt i statystyki
digarty3 komentarze443 posty na forum5

komputer / sprzęt
fajny, drogi, kolorowy, świeci w nocy

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Maxter    08.09.2005 @13:51:03
kurde porządnej muzy słuchasz
_______
it's britney bitch!
xxx: http://youtube.com/watch?v=m3ceCMpPJgc :xxx
~tottori    08.09.2005 @12:32:50
hej sliczny co u Ciebie ? mam nadzieje ze wszytsko oki tymaj sie buzka pa
_______
"Życie jest krótkie,
Więc ucz się na swych błędach"
~LaChupaCabra    08.09.2005 @00:19:00
dziekuje pieknie :D
_______
http://czupak.wordpress.com/
'Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona.' Chrum!
~antonisobecki    07.09.2005 @16:30:38
dzięx
~cypel    06.09.2005 @21:55:56
wpłać na fundację Jolanty Kwaśniewskiej
oni je odpowiednio zdefraudują

dobrze, że zawalenie a nie zatwardzenie
_______
hurra
mogę spersonalizować sygnaturkę oraz dostosować digart.pl do swoich potrzeb
~Nazuro    06.09.2005 @21:40:16
Pieknie panie, pieknie ;]
~tottori    05.09.2005 @22:58:22
jak narazie to stypa zadko kiedy moge dojsc do kompa wiesz brat sie dorwla do niego i stypa ogolem :/ wiec zadko kiedy wchodze a jak jestem to na niedlugo :/ nom nic trzymaj sie piekny buzka pa
_______
"Życie jest krótkie,
Więc ucz się na swych błędach"
~kocimietka    05.09.2005 @13:40:17
za ps-ke:
dziękujem
_______
'ludzie, którzy nienawidzą kotów, w swoim następnym życiu wrócą jako myszy'
faith resnick
~kocimietka    28.08.2005 @21:14:45

niestety nie wiem jak to jest się gdzieś przeprowadzać, bo odkąd skończyłam 3 latka mieszkam cały czas w jednym domku, ale pewnie nie łatwo jest zostawić wszytsko za sobą i po prostu się wyprowadzić.
no cóż.. ale zmiana otoczenia niesie też pozytywy. może właśnie dzięki tej zmianie poznasz swoją Muzę?
będę trzymać kciuki
_______
'ludzie, którzy nienawidzą kotów, w swoim następnym życiu wrócą jako myszy'
faith resnick
~kocimietka    28.08.2005 @16:45:53
hehe, też wiem jak to jest... również totalny brak natchnienia ale to pewnie związane z moją nieciekawą sytuacją ze studiami i ciągłym stresem.
a co do Muz, to wiesz... miej oczka szeroko otwarte i poluj, bo sama do Ciebie nie trafi
_______
'ludzie, którzy nienawidzą kotów, w swoim następnym życiu wrócą jako myszy'
faith resnick
~tottori    25.08.2005 @13:15:17
a dziekuje
_______
"Życie jest krótkie,
Więc ucz się na swych błędach"
~olgien    24.08.2005 @14:22:41
Fenks za komenty i ocene
Śmieszne te emotki ...
_______
...
~PODBot    24.08.2005 @11:57:20
Dzięki za odwiedziny :D
_______
...konta użytkowników bez jakichkolwiek konkretnych prac, z idiotyczymi komentami pod pracami innych powinny być dożywotnio banowane...
~emenemsbis    23.08.2005 @22:19:31
dziekuje widze ze smieszne emotki tworzysz
~tottori    23.08.2005 @19:03:49
smacznego
_______
"Życie jest krótkie,
Więc ucz się na swych błędach"
~dobrov    22.08.2005 @21:52:47
Dziekuję za komentarze i pozdrawiam
~tottori    21.08.2005 @23:40:21
hej piekny!
wiesz co do pracek to moge ci dwie podesalc na e-malia bo narysowalam a jeszcze nie dokonczone sa ... wiec jak ?
_______
"Życie jest krótkie,
Więc ucz się na swych błędach"
~polel    19.08.2005 @10:55:51
dzieki za komenta
pionteczka
_______
http://www.polel.pl p o l e l . p l 2010 !
~grzedzic    18.08.2005 @09:41:02
właśnie moje wakacje poszły sie jebać...
_______
MY -> http://www.digart.pl/member.php?nick=Nazuro < - BRO'
nie widziałeś brawdziwego abstract'a jeśli nie widziałeś TEGO->
http://www.digart.pl/details.php?id=200256
Odwdzięcz sie komentarzem z
-PORNUS    17.08.2005 @13:55:32
dziękz ziom za życzonka, pozdros
~tottori    16.08.2005 @15:26:53
a nom byl i jakos tak wyszlo ze sie zmyl :/
_______
"Życie jest krótkie,
Więc ucz się na swych błędach"
~matrixx    16.08.2005 @13:51:30
dzieki za ocene...
pozdrawiam
_______
T O U C H D E S I G N . P L http://touchdesign.pl
~DAggERnoGod    15.08.2005 @20:41:15
dzieki za ocenke^^
_______
Qvo vadis Domine?
~bajsza1    15.08.2005 @13:56:56
Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia serdecznie pozdrawiam
_______
"Zawsze przebaczaj swoim wrogom. Nic ich bardziej nie potrafi rozłościć." Oscar Wilde
~QuaD    11.08.2005 @21:45:16
"chłopie nie pisz tak, że Ci sie nie chciało albo sie postaraj, to sie nie będą czepiać...Greets"
bo nie myslalem ze to takie wazne jest przeciez to pokazanie na koszulce tak tylko jest zeby bylo widac jak to bedzie ogolnie wygladac
_______
http://www.manusite.pl - Manchester United
http://www.witoldbucior.carbonmade.com - webdesign, grafika komputerowa
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt